Obliečky FC Barcelona

 

Ponúkame bohatý výber obliečok, osušiek FC Barcelona

Obliečky do postieľky

 

ponuka pre tých najmenších

Vankúšiky

 

Ideálna dekoracia k obliečkám

KONTAKTY

SDS s.r.o.
P.O. BOX 55
908 01 Kúty 1
tel: +421 233 88 82 45
fax: +420 325 595 669
kontakt@sds-group.cz
 

Obchodné podmienky

Kontaktná adresa:

SDS s.r.o.
P.O. Box 55
908 01  Kúty 1

 

Prevádzkovateľ:

SDS s.r.o.

Lázeňská 826

289 12 Sadská

Česká Republika

Spoločnosť je zaregistrovaná u Mestského súdu v Prahe, oddiel C, vložka 28195

IČ: 48948781

DIČ:CZ48948781

IČ DPH: SK4020392717

tel: +420 777 33 22 33

fax: +420 325 595 669

e-mail: expedice@kvalitnipovleceni.cz

Objednávky

objednávku je možno urobiť jedným z nasledujúcich spôsobov:

prostredníctvom e-shopu na adrese www.postelne-obliecky.sk

telefonicky : +421 233 88 82 45

Faxom : +420 325 595 669

e-mailom : kontakt@sds-group.cz

 

Všetky objednávky sú považované za záväzné.

Po obdržaní objednávky bude odoslané potvrdenie tejto objednávky na Váš e-mail.

 

Pokiaľ ste zvolili platbu prevodom, prosíme o úhradu ceny (CELKOM s DPH) na účet č. 2400422906/8330 FIO Banka, IBAN: SK6583300000002400422906, BIC: FIOZSKBAXXX. Ako VS prosím vždy uvádzajte číslo objednávky. Prosíme o zadaní platby do 7 dní. Po túto dobu Vám tovar rezervujeme.

Objednávky väčšinou vybavujeme do 5 pracovných dní, a to prostredníctvom Slovenskej pošty.  Spôsob dopravy a platby si zvolí zákazník pri objednávke. Pokiaľ nebudeme schopní objednávku vybaviť do 15 pracovných dní, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať prostredníctvom e-mailu (pokiaľ ho uvediete). Zásielky odosielame len v útorok (expedícia pondelok popoludní). Dodanie do 3 pracovných dní. V prípade nezastihnutia je zásielka uložená na Vašej pošte 18 dní.

 

Tovar bude doručený na adresu uvedenú v objednávke, preto je treba riadne vyplniť všetky údaje, vrátane telefónu a e-mailu v objednávke. Objednaný tovar je zasielaný na dobierku. K cene je prirátané poštovné v čiastke 4.30 € (Zmluvný balík do domu), alebo iné dľa volby zákazníka. Pokiaľ objem objednávky dosiahne stanovenú čiastku 70 € ponúkame Vám možnosť poštovné neplatiť (len u zmluvného balíku Slovenskej pošty). Balné u nás neplatíte u žiadnej objednávky.

Pre expresné vybavenie zvolte Expresného kuriera cena 8.70€. Objednávky zasielané kurierom vybavujeme najneskôr do 2 pracovných dní. Pokiaľ by to nebolo možné, kontaktujeme Vás. Zásielka je doručovaná do 48 hodín od predaní zásielky kurierovi (len v pracovných dňoch). Pokiaľ pripadá koniec lehoty pre doručenie na sobotu, nedeľu alebo sviatok, je zásielka doručovaná najbližší ďalší pracovný deň.

 

Platby a odber

SLOVENSKÁ POŠTA (odoslanie len v útorok - expedícia pondelok popoludní)

Balík do domu (Zmluvný balík) - 4.30 € (pri platbe prevodom) - objednávka nad 70 € ZADARMO

Balík do domu (Zmluvný balík) - 5.00 € (pri platbe dobierkou) - objednávka nad 70 € ZADARMO

Balík na poštu (Zmluvný balík) - 4.10 € (pri platbe prevodom) - objednávka nad 70 € ZADARMO

Balík na poštu (Zmluvný balík) - 4.80 € (pri platbe dobierkou) - objednávka nad 70 € ZADARMO

 

ZÁSIELKOVŇA

Balík do 5 kg  - 3.50 € (pri platbe prevodom) - objednávka nad 70 € ZADARMO

Balík do 5 kg  - 4.20 € (pri platbe dobierkou) - objednávka nad 70 € ZADARMO

Dodanie Bratislava D+1 (len v pracovných dňoch), ostatné pobočky D+2 (len v pracovných dňoch). Odkaz na prevádzkovateľa služby ZÁSIELKOVŇA

 

KURIER IN-TIME (odoslanie každý pracovný deň, dodanie do 3 dní - len v pracovných dňoch) 

kurier - 6.30 € (pri platbe prevodom) - objednávka nad 100 € ZADARMO

kurier - 7.00 € (pri platbe dobierkou) - objednávka nad 100 € ZADARMO

 

KURIER DHL (dodanie do 48 hodín - len v pracovných dňoch)

Expresný kurier - 8.00 € (pri platbe prevodom)

Expresný kurier - 8.70 € (pri platbe dobierkou)

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

 

 

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

 

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti S D S, s.r.o. so sídlom Dr. Sokola 828, 289 12 Sadská, Česká republika IČO: 48948781, DIČ: CZ4894881 IČ DPH: SK4020392717., zapísanú v Obchodnom registri Mestského súdu v Prahe oddiel: C, Vložka číslo: 28195 tel. 0 233 888 245 e-mail: kontakt@sds-group.sk a kupujúceho.

 

Predávajúci je prevádzkovateľ internetového obchodu  www.postelne-obliecky.sk

 

Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá sa registruje prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho alebo si prostredníctvom neho objedná tovar (ďalej aj ako "kupujúci").

 

Používaním internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito obchodnými podmienkami.

 

Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, so sídlom Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27

 

  1. OBJEDNÁVKA

2.1. Kupujúci objednáva tovar prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho, telefonicky alebo mailom.

Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.

2.2. Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť meno a priezvisko, dodaciu a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, názov tovaru, počet kusov, (objednávka prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho tieto podmienky spĺňa automaticky).

Tieto údaje budú v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

2.3. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim. Najneskôr do 24 hodín (v pracovné dni) predávajúci overí objednávku, spôsob dopravy a oznámi možnú zmenu dodacej doby. Od tohto termínu je objednávka pre kupujúceho záväzná.

2.4.  Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku do 24 hodín od objednania tovaru bez udania dôvodu, pokiaľ nebola objednávka skôr vybavená. Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci kupujúcemu písomnou formou.

2.5. V prípade ak predávajúci nevie dodať objednaný tovar, má právo takúto objednávku zrušiť. Pokiaľ už bola suma za objednaný tovar uhradená, zašle ju predávajúci kupujúcemu naspäť bankovým prevodom.

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je jej pravdivé a úplné vyplnenie. Odoslaná objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká potvrdením objednávky predávajúcim prostredníctvom e-mailu.

Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci záväzne potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, a že s nimi súhlasí. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky, taktiež i platnú cenu objednaného tovaru uvedenú na internetovej stránke.
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.

 

3. DODACIE PODMIENKY

3.1. Dodacie lehoty sú pre rôzne druhy tovaru rôzne. Termín dodávky alebo odberu tovaru bude vždy oznámený kupujúcemu pri overovaní objednávky.

3.2. Vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu tovaru od 2 do 10 dní od dátumu overenia objednávky.

3.3. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia.

 

4. CENA, PLATOBNÉ PODMIENKY A PREPRAVNÉ

 

4.1. Platná cena tovaru bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.

4.2. Kupujúci uhrádza platbu v hotovosti, dobierkou, prevodom na účet predávajúceho, elektronickou platbou.

4.3. Pri odovzdávaní tovaru platí kupujúci cenu za tovar + dopravné a prípadne cenu dobierky.

4.4. Spôsob dopravy si volí kupujúci sám pri vytváraní objednávky v internetovom obchode predávajúceho alebo pri inom spôsobe komunikácie.

4.5. Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená kupujúcemu pri overovaní objednávky.

 

5. PREBRANIE TOVARU

5.1. Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.

5.2. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú akceptované.

5.3. Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k tovaru až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na kupujúceho, ktorý má tovar v držbe, má kupujúci všetky povinnosti uschovávateľa veci a je povinný tovar na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako tovar predávajúceho.

5.4. Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za tovar a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k tovaru ešte neprešlo na kupujúceho.

5.5. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho momentom prevzatia kupujúcim alebo jeho splnomocnencom.

 

6. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

 

6.1. Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii tovaru musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s tovarom na adresu predávajúceho resp. inú, ktorú predávajúci určí.

6.2. Tovar nesmie byť poškodený, používaný Kupujúci súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná kupujúcim.

Tovar sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný tovar sa neprijíma a vracia späť.

6.3. Pri dodržaní vyššie uvedených povinností kupujúceho, predávajúci prevezme tovar späť a do 15 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ktorý kupujúci uhradil za tovar, vráti kupujúcemu vopred dohodnutým spôsobom späť.

6.4. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v nasledovných prípadoch:

a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy

b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť

c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

6.5. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:

a) tovar sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať

b) vystavená cena tovaru bola chybná

 

7. ZÁRUKA A SERVIS

 

7.1. Konkrétne záručné a servisné podmienky sú uvedené v príslušných záručných listoch vybraných tovarov, ktoré kupujúci obdrží pri kúpe tovaru.

7.2. Vo všeobecnosti, pokiaľ v záručných listoch nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov alebo zhora ohraničená dátumom spotreby tovaru. Kupujúcim je v tomto prípade osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť (pokiaľ to charakter tovaru umožňuje – zastavaný tovar) reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený,

7.3. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, neodbornou montážou, nedodržaním príslušných noriem zo strany kupujúceho alebo osoby, ktorá kupujúcemu montáž vykonávala, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.

 

7.4. V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča kupujúcemu oznámiť vhodným spôsobm predávajúcemu, že daný tovar vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí kupujúcemu ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.

 

8. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

 

8.1. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.

8.3. Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.

8.4. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

8.5. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcim. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

8.6. Práva kupujúceho (spotrebiteľa) vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

8.7. Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, faxovú (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

8.8. Všetky osobné údaje poskytnuté kupujúcim v rámci objednávky tovaru či registrácie prostredníctvom internetového obchodu sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Podrobnosti nájdete aj v dokumentu Podmienky ochrany osobných údajov.

Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva kupujúci v súlade so zák. č. 122/2013 Z.z. súhlas predávajúcemu so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzavretia kúpnej zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie s kupujúcim.

Kupujúci má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.

8.9. Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje kupujúcich žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou: spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje kupujúcich odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru.

8.10. Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je udelený na dobu 3 rokov a je možné ho kedykoľvek zdarma odvolať výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou, telefonicky alebo elektronicky na e-mail kontakt@sds-group.cz. Toto neplatí pre údaje, ktoré musí predávajúci povinne evidovať na základe platných právných predpisov. Odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov dôjde zároveň k zrušeniu registrácie, pokiaľ bola urobená.

8.11. Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

Ak predávajúci na žiadosť kupujúceho odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“).

Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim (spotrebiteľom) a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona.

Subjekt ARS môže od kupujúceho požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má kupujúci. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm#sthash.t4FXTlGF.dpuf

Storno objednávky

Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu do 24 hodín od odoslania objednávky našej firme. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody, najmä v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktoré bolo nutné na prianie zákazníka špeciálne zhotoviť.

Reklamačný poriadok

 

Prípadné reklamácie vybavujeme podľa reklamačného poriadku, v súlade s Občianskym zákonníkom a so Zákonom o ochrane spotrebiteľa. Spolu s reklamovaným tovarom oporúčame zaslať vyplnený reklamačný protokol.

Reklamácia sa uplatňuje

V súlade so zákonom  má zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, žiadame Vás o dodržanie nižšie uvedených podmienok.

Zašlite nám tovar s písomnou správou obsahujúcou informáciu o odstúpení od zmluvy - odporúčame vyplniť formulár pre odstúpenie od zmluvy

* pre vrátenie peňazí na účet je nutné uvádzať IBAN A BIC (SWIFT) Vášho bankového účtu

Tovar posielajte doporučene (nie na dobierku).

 

Pre odstúpenie od zmluvy môžete využiť siete miest Zásielkovňa. Postupujte rovnako ako u reklamovaného tovaru. V tomto prípade Vám od vracenej kupnej ceny bude odrátaná čiastka 3,50 € za dopravu tovaru od Vás k nám. Klikněte na následujúci odkaz a vyplňte požadované údaje: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/bIpUManfpB Na zadaný e-mail Vám príde štítok pro označenie balíčka s vráteným tovarom. Vnútri zásielky prosím nezabudnite priložit tento formulár pre odstúpenie od zmluvy. Balík pak odneste na ľubovolnou pobočku zásilkovne. Dopravu v tomto prípadě platí príjemca a Vám bude neskoršie odrátaná z vracenej čiastky. Zoznam pobočiek s adresami a otváracou dobou nájdete tu (https://www.zasielkovna.sk/pobocky)

 

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 14 dní. Peniaze Vám vrátíme na Váš bankový účet. V prípade požiadavku na vrátenie peňazí poštovou poukážkou, bude od čiastky odpočítaný poplatok podľa tarifu Slovenskej pošty.

Neprevzatie zásielky s objednaným tovarom nie je možné podľa zákona považovať za platné odstúpenie od kúpnej zmluvy. Predávajúci má právo požadovať úhradu všetkých administratívnych nákladov spojených s takto neprevzatou zásielkou. Všetky spory sú riešené súdnou cestou v súlade s právnymi predpismi.

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Obchodné podmienky platné do 21.5.2018 nájdete tu.

YzVkN